Rega Aya

Desenvolupats durant més de deu anys per un equip de dissenyadors de Rega encapçalat pel nostre fundador Roy Gandy, els altaveus Aya prometen oferir un rendiment detallat i equilibrat independentment del gènere musical que decideixi reproduir. Utilitzant transductors artesanals dissenyats per Rega, juntament amb el nostre tweeter d'alta freqüència ZRR i un nou crossover, els nostres enginyers han ajustat tots els aspectes per a oferir el millor rendiment possible. Les carcasses esculpides i el suport creen un atractiu efecte flotant que se suma al seu aspecte únic.

Trencant motlles
Després d'una dècada de proves i desenvolupament, neixen els altaveus Rega Aya. Allotjats en un exclusiu recinte fabricat al Regne Unit i modelat amb GRC (ciment reforçat amb fibra de vidre), les fibres de vidre que componen la construcció redueixen el pes al mateix temps que augmenten la integritat estructural d'aquest disseny de pas de banda de 2,5 vies. Aquesta tècnica crea el recinte acústic perfecte que millora el rendiment alhora que ofereix una relació qualitat-preu excepcional. Gràcies a la combinació de la nova configuració del recinte i la unitat d'accionament, els altaveus Aya ofereixen una resposta de greus precisa i ajustada, així com el rang mitjà i els aguts detallats característics de Rega.

Si Rega volia continuar complint la seva promesa als clients d'oferir un rendiment i una relació qualitat-preu excepcionals, el cost cada vegada major de les caixes de MDF xapades en fusta autèntica ens obligava a investigar altres opcions. Després d'una dècada de proves i desenvolupament, els altaveus Aya s'allotgen en un exclusiu recinte fabricat al Regne Unit i modelat amb ciment reforçat amb fibra de vidre. Les fibres de vidre que componen la construcció redueixen el pes al mateix temps que augmenten la integritat estructural d'aquest recinte pasabanda de 2,5 vies.

Rega Aya

Aquesta tècnica crea la caixa acústica perfecta que millora el rendiment al mateix temps que ofereix una relació qualitat-preu excepcional. El procés de modelat de les caixes acústiques Aya es va desenvolupar en col·laboració amb una empresa del Regne Unit coneguda pels seus mobles i instal·lacions de formigó a mesura.

Els fans de Rega saben que sempre hem qüestionat el màrqueting i la ciència que envolta als giradiscos. Els experiments i la recerca ens han permès desacreditar la majoria de les creences més esteses i utilitzar enginyeria real per a produir una qualitat de so de nivell mundial a preus raonables.

Rega Aya

No obstant això, el mercat dels altaveus és molt diferent perquè existeix una disciplina científica i d'enginyeria vàlida que, al seu torn, ha creat centenars de competidors en el mercat dels altaveus. L'èxit de molts altaveus depèn d'un màrqueting potent, pressupostos de publicitat exorbitants (dels quals Rega no gasta res) i incentius financers als detallistes. Els fons que la majoria de les empreses d'altaveus gastarien en màrqueting, Rega els ha invertit en recerca i desenvolupament per a aconseguir una construcció de caixa totalment única.

Rega Aya

Les reixetes dels altaveus són opcionals i se subministren per separat. Per a mantenir els costos el més baixos possible i evitar residus innecessaris, hem optat per no incloure les reixetes de sèrie, ja que la majoria dels clients opten per no utilitzar-les. Aquestes reixetes estan simplement unides per imant als caragols de la placa frontal per a evitar danys en el con o el tweeter. Estan recobertes de tela d'altaveu de qualitat per a minimitzar qualsevol impacte que pugui tenir una reixeta instal·lada. Imatges de la reixeta estan disponibles en la secció de galeria.