DIRAC LIVE

Dirac Live Active Room Treatment (ART) calibra els altaveus com un sistema unificat i utilitza els punts forts de cada altaveu per a reduir el temps de decaïment de la sala, anul·lant eficaçment els greus persistents i aconseguint una claredat inigualable.

DIRAC LIVE

Ens complau anunciar que Dirac Live Active Room Treatment ja està disponible per als productes StormAudio. Amb la nostra versió de microprogramari 4.5r0, disponible per a la seva descàrrega en el portal de clients de StormAudio a partir d'avui, podrà gaudir d'aquesta nova i revolucionària eina.

Una solució integral per a totes les teves necessitats d'àudio
La bellesa de Dirac Live ART resideix en la seva capacitat per a fer més amb menys. Amb ell, pot gestionar els greus de la seva habitació com mai abans, sense necessitat de subwoofers addicionals. No obstant això, quan s'utilitzen varis subwoofers, el sistema fa màgia i proporciona un camp sonor envolvent i equilibrat. A més, desafia la saviesa convencional ampliant la seva compatibilitat fins i tot a configuracions de dos altaveus, oferint compatibilitat recíproca per a un rendiment sonor excepcional. I el millor? No necessites necessàriament un subwoofer si els teus altaveus són capaços, la qual cosa converteix a Dirac Live ART en una solució integral per a totes les teves necessitats d'àudio.

dirac liv

Redescobreixi el veritable so
El tractament actiu de l'habitació Dirac Live revoluciona l'experiència d'escolta en reduir la persistència dels greus i crear un perfil de greus més uniforme, definit i ajustat, transformant així l'atmosfera d'àudio de l'habitació. A més, redueix significativament el temps de decaïment de la reverberació, per la qual cosa els sons s'esvaeixen més ràpid per a una reproducció d'àudio més neta i nítida. En reduir eficaçment les ressonàncies, evita les distorsions que es produeixen quan les freqüències se superposen, garantint un so més fidel a la intenció de l'artista.

Experiència auditiva més enllà dels límits
Dirac Live ART elimina pràcticament les parets de l'habitació i crea un punt dolç més ampli i uniforme per a una escolta òptima. Proporciona una experiència auditiva com ha de ser: greus més ajustats i uniformes combinats amb un escenari sonor estable i profund, que encapsula la veritable essència del so. El millor de tot és que per a aconseguir-ho no és necessari recórrer a voluminosos tractaments passius fins a 150 Hz. En conjunt, ofereix una solució eficaç que combina a la perfecció tecnologia i comoditat. En poques paraules, Dirac Live ART redefineix els paisatges sonors i ofereix experiències d'àudio envolupants com mai abans.

Tutorial ràpid de Dirac Live ART
El procés ART es descriu en un breu vídeo tutorial (a baix, en anglès) que li guiarà a través del procés complet de Dirac Live, centrant-se en ART. L'actualització mantindrà les configuracions i perfils d'àudio existents, inclosos els ajustats amb la Correcció de sala o el Control de greus de Dirac Live. Si prèviament es van prendre mesuraments suficients, poden utilitzar-se per a activar Dirac ART ràpidament.
Això és important per a assegurar-se que aplica ART al seu sistema correctament.

Preu
Nota de l'Editor: No hem pogut marcar un preu de referència, ja que varia segons el model que disposem a la nostra sala. Les variacions de preu que hem trobat van des dels $100 fins a $170 com a actualització de programari o upgrade i $350 a $450, tot en $ US per a la instal·lació nova, sense disposar prèviament del microprogramari.